2009. március 12., csütörtök

gondolatok, tények, érzelmek











üdvözletke Mindenkinek!


én most bele is kezdek..:)
- katica (egyszerűen mert tündéri)

- a konfliktushelyzetek kezelésével hadilábon állok, az agressziót egyáltalán nem tudom kezelni
- harmónia (szükségem van rá)
- szeretem a szeretetet
- drága barátaim (gyűjtőnevén: szeretetgubó)
- mikor kis lelkem és a nagy világ metszik egymást, az bizony léleksimogató
- „Molly”-nak nevezett mp3 lejátszómmal sétálva kedvenc zenéimhez „klippeket forgatok” útközben, az embereket figyelve (több "majdnem" balesetet megélve)
- sör
- utazás
- vezetni úgy hogy nincs forgalom:)
- kiskutyám (bosco)
- emlék-kockák azaz fotók készítése, vizslatása
- egymásra mosolyogni egy idegennel
- változások előszobájában topogni, izgulni, tagadni és utána szeretni
- ősz
- bevackolva teázni, filmeket nézni egész nap
- új ingerekkel találkozni
- alkotni
- ölelni (amit ömölkének hívok gyermekkorom óta)
- fantázia
- kacagás
- véletlenek,
amik nincsenek és akkor ide jön most már pár mondat is:) Mikor intéztem kis lakom keresését, vásárlásának ügyleteit, ezekkel az apró „üzenetekkel” találkoztam: az ügyvédnő, aki intézte az adás-vételt egy napon született velem; a házban ahová költöztem, lakik egy másik Gaál Enikő :) - Ez megtévesztő, mert az ő neve ki van írva, de az enyém helyén még mindig az előző tulajdonosé, így én vagyok Gulyás Attiláné. Ebből már adódtak félreértések :) . Első kis lakomban töltött héten mikor festettünk az unokatestvéremmel, berepült egy katica az ablakon.
Novemberben.

mindenszépetke!


2 megjegyzés:

  1. Ezt én már "valahol, valamikor" olvastam! :) Most jó volt megint szembesülni ezekkel a dolgokkal! zs

    VálaszTörlés
  2. az én drága kis tündérnővérkém:):)

    VálaszTörlés