2009. június 10., szerda

Helyzetjelentés

Ez a hetem aztán tele van csodákkal, illetve ezen a héten észre vettem őket:

- a szenilisek öröme(!), idehaza találtam pénzt, sikerült jól eldugnom magam elől valamikor,

- a munkahelyemről hazatelepített apró yukka pálmafarm elkezdett rügyezni!:)

- hallhattam drága Dorka barátnőm koncertjét, nagyon büszke vagyok rá!

- több hónapnyi várakozás után megérkezett a postával az ikeafamily kártyám

- új ismeretségre tettem szert egy kedves emberkével

- régen látott kedves ismerősökkel vettem fel újra a kapcsolatot

- megint magával ragadott az érzés, hogy mennyi csodás barátom van

- ma megnevetettek, de úgy igazán! (köszönöm Zsu!:))

- kedvenc szomszéd bácsim megvárt a liftnél, hogy együtt menjünk fel és közben váltsunk pár kedves szót...

…és még nincs vége a hétnek!:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése